top of page
  • galiad8

שנה אישית

Updated: Feb 16, 2023




שנה אישית - כלי מדויק שיראה לכם באיזה אנרגיה אתם נמצאים בשנה הקרובה. מספר השנה האישית הוא מעיין הכוונה ודחיפה של החיים.

ביקום ישנם מחזורים בכל דבר. מחזורים בנומרולוגיה הם בעצם חלוקה של חיי האדם לתקופות. ישנם 4 מחזורים , וכל מחזור מחולק ל9 שנים.

כל שנה מאופיינת באנרגיה מסוימת.

כל החישובים נובעים מתאריך הלידה.

החישוב: לדוגמה תאריך 28.12.1975

28+12+שנה נבדקת 2020=

2+8+1+2+2+0+2+0=17 מצמצמים לספרה 1, לכן שנה אישית 8


שנה 1 – שנה של התחלות חדשות, התחלה של מחזור חדש תחושי רצון חזק לפתיחת מעגלים חדשים, שנה טובה לעבוד על הדימוי העצמי והתדמית החיצונית שלך. תקופה טובה לשינויים וניצול הזדמנויות. אחרי שנתיים של התלבטויות וודאות, המערכת הגורלית מבקשת ממך לבחור ולהחליט מה תהיה ההתחלה החדשה, אולי זוגיות חדשה, אולי משרה חדשה, פתחי דף חדש בחייך הגיע הזמן להביט קדימה לא אחורה.

שנה 2 - בשנה זו ובעקבות התחלות שביצעת, הגורל יכוון אותך אל יצירת קשרים חדשים. תמשיכי לבנות ולטפס, אבל תהיה תחושה של פול גז בניוטרל ולכן בשנה זו עליך להיות סבלנית וטקטיקנית וליצור קשרים, שת"פים, ולזרוע לזרוע אפילו שלא רואים עדין את הפירות (הצלחות).אל תחששי לבקש עזרה , הישארי פתוחה כיון שאת לעולם לא יודעת במי תפגשי אשר יפתח לך דלתות, שנה זו שומרת על הקיים באופן כללי שנה זו יכולה להיות קצת רגישה ולוקחים לבטן. שנה עם מצבי רוח. שנה שמתאימה גם להריון ולידה. נשים הורמונליות בתקופה זו. זאת שנה קריטית בכל הנוגע לאיזון הרגשי שלכם, אל תהרסו את כל מה שבניתם בגלל רגישות ורגשנות מוגזמת, כיוון שאתם מתקדמים קראת שנה אישית 3 שהיא קשורה לצמיחה, האיזון הרגשי נפשי שלכם הוא קריטי לקראת השנה 3.


שנה 3 - זאת שנה לדבר את האמת שלכם ולעבוד על חיזוק קולכן. בטאו את עצמכם, מה שזה לא יהיה, הביטוי הייחודי לכן, במהלך השנה יפתחו לכן הזדמנויות לכך. תחושי קלות באוויר, שנה של התרחבות, קצירת הפירות שזרעת בשנה שעברה. שנה של הזדמנויות, והתפתחות.

מתרחבת יכולת התקשורת, נסיעות , פרסום, הריון ולידה. הצלחה עם חו"ל . זאת שנת ההזדמנויות. רק עם ביצעתן את המטלה של שנה 1ו- 2. התחברי לילד הפנימי שבתוכך למגנט מציאות.

שנה 4 - (שנת תיקון) שנת משוב, שנה של עבודה קשה, תחושה של עבודה מרובה ללא שכר בצידה. אין תמורה הולמת. שנה שמלמדת אחריות, יש בה ניתוקים מגורמים לא רלוונטיים. שנה זאת נותנת את תשובותיה לגבי כל המהלכים שביצעת מלפני 5 שנים .עד סוף שנה 3. (הצלחה/כישלון)

אל תפלו לעצלנות, אתם תפסידו אפילו יותר בשנה אישית 4, ויהיה צורך בעבודה קשה יותר כדי להשיג את המטרות שלכם. אל תנסו לעשות קיצורי דרך, תעבדו ביושר בחריצות ותתמקדו על מנת להצליח בשנה זו

שנה 3 ו - 4 ביחד מכוונת אותך לשינויים . ובתוכן תמצאי את עצמך מתעסקת במבנה מגורייך או בעסק כמו שיפוץ גדול או מעבר דירה/עסק רכישה קניה.

בעבודה יתכנו שינויים.

בעסק זה זמן לתכנון. לאסטרטגיה להמשך פעילות.

בסוף שנה 4 תקבלי משוב על בחירותיך הכישלון ידרוש התארגנות מחדש. ההצלחה תוביל להתפתחות בהמשך הדרך.


שנה 5 –ברוכים הבאים לחיים במסלול המהיר, כיוון שמספר 5 מיוצג על ידי כוכב הלכת מרקורי, שהינו כוכב לכת המשתנה ללא הרף , שלא יכול להישאר דומם אפילו לא לרגע אחד, ומהר מאוד תגלו שהחיים שלכם בשנה האוניברסלית 6 בתזוזה כל הזמן, בשנה זו תרגישי שיש צורך לעשות שינוי בעקבות המשוב שקבלת בשנה 4. מומלץ לעשות את השינויים בשנה 5 ולא ב4. זאת שנת השינויים והמעברים, שנה של תקשורת, פתיחות, הכרויות, משהו מתרענן בא לך שינוי , ממליצה לצאת לחופשה בחו"ל. היכולת היצירתית שלך השנה שתהיה בשיאה ויש לכם את הכוח ולברוא מציאות . כתבי מטרות והפכי אותן למציאות. זמן לפרסום במדיה. זמן להתחיל בפרויקטים למדי משהו חדש. (קורס לא ארוך) כדי להרחיב את האופקים זה יהיה מועיל.


שנה 6 – המספר 6 זה וונוס זה כל מה שקשור באהבה, רגשות, ריפוי פנימי, ובניהול מערכות יחסים ואחריות, כך שהמעבר לשנה 6 מביא איתו רגיעה גדולה, אחרי שיצאו משנה די כאוטית זה כל תחומי האחריות שהשנה 5 הביאה לחיים שלכם, שנת המשפחתיות, שנה של אהבה, משפחה, הרחבת המשפחה להשקיע בבית, יש ללמוד בשנה זאת הרמוניה, והחיים נכנסים לשגרה. או בפוך יכול להביא לטריגרים במשפחה. שנה שנושאת בתוכה ריפוי חזק עבורך לריפוי פצעים ברמה הרגשית. שימי לב לגוף שלך אלו הם סימנים במסע הריפוי שלך. מומלץ בשנה זו לשמור על תזונה והבריאות ליצור שגרה בריאה , להציב גבולות, ככל שתעשי זאת תצליחי בשנה אחרי.

שנה 7 – שנת התיקון – שנה של חשבון נפש , היא נקראת שנת הנשמה רוח ונפש. יש תחושה של ירידה אנרגטית, רצון לנוח, שנת שבתון, שנת שמיטה ומכאן מומלץ שתקשיבי לגופך, צ'אקרת הראש נפתחת. בשנה זו יש התחברות של הנשמה הגבוה והמוח מקבל תובנה לחיים, דברים מתחברים. לא מומלץ בשנה זו לגעת בכספים, ולחתום על חוזים, שנת שמיטה של האדם. אם מגיע דוח בשנה זו יש לשלם זהו סוג של מעשר. בשנה זו את תקבלי משוב על שנים 3-4-5-6 האם לקחת את ההזדמנויות הנכונות , האם הקשבת למשוב שקבלת בשנה 4. האם עשית את השינויים ב5. ועל כל זה תקבלי הצלחה או כישלון, השנה הזו תסנכרן בחייך בין העבר לעתיד, יש לזרום עם המצבים ששנה זו מכוונת אותך. תחכי עד סוף השנה ותקבלי תשובה. ממליצה בשנה זו, ללמוד בשביל עצמך, לימודים רוחניים, או לקחת טיפול לעצמך. כמעט כל אדם שתפגשו בשנה זו, הוא רק מראה עבורכם לראות ולפגוש את עצמכם.

שנה 8 – בשנה זו תבוא התחזקות גופנית הדרגתית, ותביא איתה גם רצון להשתנות ולהתעורר אבל גם התלבטויות. כדי להיוולד מחדש צריך לשחרר דברים רבים אתם עוברים סוג של טרנספורמציה . יש לכם בשנה זו מזל בכספים. השפע סובב אתכם, התחברו לעוצמת ההודיה. שנה 8 זה השיא, מיצוי כישורי האדם, מקסימום פעילות ודחיפת הקריירה, בשנה זו הישגים רבים, בתחום העסק, יש להעז ולהוציא את עצמך לעולם, לעשות רושם על אחרים, שנה ראלית שמקבעת אנשים מרחפים.

שנה 9- זו שנה שמסכמת ומסיימת מחזור שלם של שנים אישיות, המספר 9 נשלט על ידי מרס ולכן זה מייצג אקשן, פעולה, ואיפה נדרשת פעולה בשנה אישית,9 זה יהיה בשביל לסגור את כל הקצוות משמונה השנים האחרונות, זו שנה של סיומים, פרידות, של ניקיון, שנה של התלבטויות רבות, שנה של השלמה, סגירות מעגלים , אתם מתכוננים למחזור חדש , אך לפני שתתחילו, סגרו מעגלים שלא משרתים אתכן יותר. אפשרי לקחת חופשה מעבר לים, יתכנו מעברי מיקום דירה או עסק או סגירת עסק. תהינה התנסויות חדשות , מומלץ לנסות ולהנות מהשנה של סיום והשלמה והגורל יכוון לנכון ביותר בשנה 1. זו שנה עם אנרגיה של פעולה שדוחפת לטיהור הנפש, הבית והסביבה. זו שנה עם פוטנציאל לנסיעות, לימודים, זו שנה עם הזדמנות להשתחרר מכל הדברים הרעים שהיו לכם בשנים הקודמות כולל דפוסי התנהגות , הרגלים, חשיבה ואמונות מגבילות, זו הזדמנות של להשתחרר ממצבים ומאנשים שלא מתאימים לכם יותר, ותאפשרו לעצמכם להתחיל משהו חדש. תוודאו שאתם בוחרים נכון, ומשתמשים באנרגיה הזו בצורה החיובית שלה, שנה 9 היא לא שנה של דברים חדשים אלא שנה של סגירת מעגל.






לתיאום פגישת ייעוץ אישית





4,452 views0 comments
bottom of page