top of page
  • galiad8

משמעות מספר 9 בנומרולוגיה

Updated: Feb 16, 2022




מי אתם אנשי חודש ספטמבר? אור על ספרה 9 יכול להתאים גם למי שיש את הספרה 9 בתאריך הלידה ( זה יכול להופיע ביום לידה, חודש, מס גורל, סכום השם שלכם בגימטריה, או למי שיש ביום לידה,27 , 18).


9 הוא מורה הדרך .מספר שמעביר מסרים עם הפה, השיעור שלכם להפוך קאסח לדיפלומטיה. צריכים לבטא את האחווה האנושית, להיות עוצמתיים וחומלים.


כאשר אהבתכם הופכת לאוניברסלית, בלא מניעה ותשוקה אישיים, היא מחממת את לב האנושות.

9 מספר רגשי מאוד אבל קשה לו להביע, אוגר אוגר בתוכו, וכמו סופת טורנדו פתאום יכול להתפרץ.. צריכים ללמוד לדבר ולומר דברים בזמן. מאוד סוציאלים, כמו אח רחמן, אבל מהטוב לב שלו אתם עלולים להשאר במקומכם.. מתחשבים באחרים ודואגים לכולם. בדרך כלל אנשים גבוהים (ואם לא, יש לכם אנרגיה בולטת) נראים צעירים לגילכם, תמיד בולטים ויראו אתכם... יפים, מעודנים, מרשימים וכריזמטיים.

יש לכם את היכולת לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון, לכן צריך להקשיב לכם. אתם זקוקים להתחדשות כל הזמן.. פוליטיקאים טובים,מנהיגים. יש בכם המון אש. וקשורים למוקדי פרסום, נטיה להתפרסם.


מה שהכי יקר ללבכם זה חופש וחירות, לא אוהבים גבולות ולכן יהיה קשר לחו״ל ותרגישו צורך לנסוע, תחושו שהעולם גדול מעניין, וצריך לראות אותו. לפרוש כנפיים ולעוף. יש בכם משהו סוער, איזו אש פנימית, עושים הכל בתלהבות , אבל אם זה לא מענין אתכם אתם הופכים לחסרי מנוחה.


המצבים שיעמדו בפניכם הם: כל תחום עיסוק שיש בו צורך וורבלי, כמו שירה משחק, מכירות.

בצד השלילי אתם עלולים לכפות את עמדתכם ושירותכם על האחרים, אגרסיביות וחוסר מנוחה.


תכונותיכם: כאשר אתם מעבירים מסר, אתם מעבירים אותו בצורה ברורה ותמיד יש לכם את הצורך להראות לאחר את הדרך. מאוד אונברסלים , בשביל הכלל.


כמה מילים להורים שהילדים שלהם נולדו בספטמבר: ילד זה זקוק לחופש, אם תרסנו אותו מגיל קטן, בבגרותו עלול להיות לו קושי למצוא עיסוק שירתק ואתו וליצור קשר קבוע. הוא לא יוותר בקלות על החופש והעצמאות שזכה להם שיתבגר. כל מסגרת תאיים עליו. עם ילדים אלה צריך לעבוד על גבולות שמתאימים לכולם ולהרגיל אותם למחויבות. ליצור חופש בונה.

כוכב השולט על מספרי ה9, כוכב מארס, מזל טלה.


עבודות שיכולות להתאים :הפה כלי עבודה: יזמים, מעבירי מסר, מורי דרך, פוליטיקה, פרסום, שיווק, מכירות , שחקנים, זמרים, עבודה סוציאלית, מרצה, מורה, מדריך.

הטקסט מציין רק חלק קטן מתוך מפת האישיות שלכם, כדי להבין ולדייק צריך לפתוח מפה מעמיקה יותר .


מוזמנים לשתף ולתייג אנשים שיש להם את הספרה 9 בתאריך הלידה או בשם.


לתיאום פגישת ייעוץ אישית





4,885 views0 comments
bottom of page