top of page
  • galiad8

משמעות מספר 4 בנומרולוגיה

Updated: Feb 16, 2022




אור על הספרה 4 מי אתם אנשי חודש אפריל? ( או כל מספרי ה4 לאחר צמצום תאריך הלידה)

יכול להתאים גם למי שיש את הספרה 4, 13, 22 ,31 בתאריך הלידה ( זה יכול להופיע ביום לידה, חודש, מס גורל או סכום השם שלכם בגימטריה) :

טיפוסים אנרגטיים שרוצים להיות בעשיה. זהו מספר ההגשמה, המימוש, הם זקוקים לשורשים, לסדר, בניה, ומשפחה, חשוב להם מאוד העוגן, היציבות, הבית והמשפחה. הם באו ללמוד תהליכים, השאיפות שלהם בחיים יתגשמו לאט ולא בקצב שהם רוצים, כי יש להם שיעור בדבקות במטרה ובעבודה נכונה. הם עיקביים, שיטתיים, נטיה לשים לב לפרטים הקטנים ביותר, פועלים טןב בתוך מסגרת, ומאןד אחראים. הם יכולים להיות מדיומים, וללמוד לימודים לא קונבנצינאלים, הגיעו מידע מאוד גבוה וצריכים ליישם אותו בקרקע.


שייכים לקבוצת המסגרות, רוצים דברים קבועים בחייהם, זוגיות, עבודה, חייבים ללמוד את שיעור המסגרות והאחריות. מומלץ להם מאוד לגור בבית קרקע, ואם לא גרים בקרקע להתחבר לאדמה, לעשות הליכות, ולהכניס אלמנטים של אדמה לבית כמו עציצים, יש בהם ביקורתיות, בעלי עקרונות ופרפקציוניסטים, כח ואילתור מהגבוהים ביותר. לספרה 4 יש פתח ללמעלה, זאת אומרת שהם יכולים להיות מאוד מחוברים לעליונים ולרוחניות.

לקראת גיל 40 מתחילים להפתח ולהיות קלילים יותר. יש להם חוקים משלהם.


כמה מילים להורים שילדיהם נולדו באפריל: הם ילדים חכמים מאוד, להסביר להם שלא הכל מושלם בחיים, שיעשו את הדברים מתוך שלמות ולא מתוך כפיה. לחזק להם את הדימוי העצמי, להבין שיתכן והילד ירצה ללכת בדרכים שונות מכם ההורים... ולנסות לא לכפות עליהם את הרצון שלכם, כי אחרת זה מביא למרד. תיצרו עבורו גירויים על מנת שלא ישבור מסגרת...


כוכב השולט על מספר 4 - אוראנוס, מזל דלי, שור.


עבודות שיכולות להתאים להם: רו״ח, מדענים, אנשי צבא, מסגרות, חוק, רשויות, מקצועות הרפואה האלטרנטיבית, מבנים קרקעות, עריכת דין , בנקים, עסקים, כספים, מספרי 4 הם מעשיים, ולכן גם אם יהיו מיסטיקאים או יעסקו במדעי הרוח, הם ייקחו את זה לכיוון מעשי ופרקטי.

מוזמנים לשתף ולתייג אנשים שיש להם את הספרה 4 בתאריך הלידה או בשם.


לתיאום פגישת ייעוץ אישית





5,518 views0 comments
bottom of page