top of page
  • galiad8

משמעות מספר 2 בנומרולוגיה

Updated: Feb 16, 2022




אור על ספרה 2 מי אתם אנשי חודש פברואר? (או כל מספרי ה2 לאחר צמצום) גם יכול להתאים למי שיש את הספרה 2, 11 ,20, 29. בתאריך הלידה ( זה יכול להופיע ביום לידה, חודש, מס גורל או סכום השם שלכם בגימטריה).

אנשי ה2, קשור לקבוצת המתווכים והרגישים, יש להם סבלנות גדולה, יכולת לרדת לפרטים לחקור לעומק, הוא נולד לבית שהיה לו תפקיד של יועץ ומתווך בין אנשי הבית( אולי בין ההורים) מאוד רגישים, קולטים הכל, אינטואיציה מהגבוהות ביותר. לימדו להשתמש בה. ככל שתלמדו להקשיב לקול הזה, כך תלמדו לתת אמון בעצמכם.

צריך שותפים. קשה לו הלבד. אוהב את החיים הטובים. והרבה פעמים עומד מאחורי הקלעים. יש להם הרבה מצבי רוח ומחוברים לאמא לטוב ולרע. הם לוקחים הכל לבטן. ומומלץ להם לשמור על תזונה. עלולים להיות תלותים, ולרצות לקבל מהסביבה פידבק. מודעות עצמית משחקת פה תפקיד מרכזי.


באיזשהו שלב בחיים, תתחילו להתענין במיסטיקה, ידע ניסתר, אתם חשים רגשות ותחושות של אחרים וסופגים דברים חיצוניים, לימדו לחוש ולא להתערבב עם מה שלא שיך לכם.


תכונותיהם: רגישות, נשיות, רחמיות, מאוד אמוציונליים, הם דרמה קווין, עושים דרמה ומעצימים את הבעיה כאשר זה קשור בהם ובסביבה המשפחתית. כאשר זה קשור באחרים הם אמפטים.


כמה מילים להורים שילדיהם נולדו בפברואר: ילד זה מאוד רגיש, פגיע, חסר בטחון עצמי, כאילו הוא משני בחשיבות, ילד זה צריך לקבל יותר תשומת לב במיוחד בבית שיש בו כבר אחים ואחיות. עליכם ההורים ללמד אותו לבטא את צרכיו, להגדיל את כמות המגע איתו ואהבה כלפיו. יחס כזה יחזיר אליו את הבטחון וגם את התנהגותו החיובית. ילדי פברואר מאוד רגישים במיוחד למריבות ולפרידות של ההורים.


כוכב השולט על מספרי 2- ירח, מזל סרטן. זוהי אנרגיה יצירתית מגנטית, הפועלת על הדמיון, על האינטואיציה ועל הנפש שלנו. הירח פועל על התת מודע שלנו, מעניק למספרי 2 את הרגישות , גאות ושפל, גם בירח מלא אנחנו רואים רק חצי... זאת אומרת, הירח אינו צפוי, בחיש קל יכול לטרוף את כל הקלפים, תמיד מסתיר חצי, גם מעצמו... לעולם אי אפשר לדעת את האמת על ה2. כמו שהרגש שאינו צפוי.


עבודות שיכולות להתאים להם: מטפלים טובים במצבים סבוכים הקשורים בנשים קשישים וילדים, מורה רוחנית, תזונאית, אירוח, בישול, מלונאות, עבודה סוציאלית, קלינאית תקשורת, פסיכולוגיה, מגשרים, כל עבודות התרפיה למיניהם, כל עולם הרגש והגדילה, משפחות אומנות, ״אמא של כולם״, מסעדנות, קוסמטיקאית רפואית, מרפאה בעיסוק ועוד...

כמובן שהטקסט מציין רק חלק מהאישיות, כדי להבין ולדייק צריך לפתוח מפה מעמיקה יותר‪.‬

מוזמנים לשתף ולתייג אנשים שיש להם את הספרה 2 בתאריך הלידה או בשם.


לתיאום פגישת ייעוץ אישית





282 views0 comments
bottom of page