top of page
  • galiad8

מזל אריה 22.7-23.8

Updated: Feb 16, 2022



ממכם אי אפשר להתעלם , יש לכם אישיות דרמטית שאוהבת להרשים. עינכם נועזות ומזמינות. אתם יודעים להרשים וניחנתם בנפש נדיבה ובאהבת החיים. נמצאים לרוב במרכז הבמה ודורשים כבוד. מנהיגים טבעיים. בסוג אישיות זה יש תפקיד עצום לגאווה. כשאתם מוטרדים האנרגיה שלכם מיד יורדת ועלול להיות קושי לחזור בחזרה.

אתם עקשנים , וקשה לשנות את דעתכם ובדרך כלל חושבים בגדול ובהגיון! הדעות שלכם הולכים אתכם עד לגיל זקנה. הגאווה הוא הרגש העז ביותר שהאריה חווה. כשיש לאריה אמונה חזקה בעצמו דברים נפלאים עשויים לקרות לו. אתם תמימים ובוטחים באנשים ואם תקיפו את עצמכם בצוות מנצח תוכלו להיות רבי עוצמה.


אריה כילד- בולט לעין מבין הילדים. יש לו מעריצים, יכול להיות ילד מפונק, צריך לאפשר לילד מזל אריה סביבה שבה יוכל לרקוד או לשחק במיוחד דרמה, ואם מונעים ממנו משהו, הוא יכול להיות דרמטי. יש לשתף ילד זה בחיי הבית, להרגילו לעבודות צוות, עליכם ההורים לעזור לו לחוש עצמו מיוחד ולפתח את הייחודיות שלו.


נקודות החוזקה- נדיבות וחמימות שבהם יכולים להאיר את חיי הסובבים אתכם. הנפש שלכם יצירתית.

נקודות חולשה – יש לכם נטייה לשלוט על אחרים, נטייה לארגן את חייהם של הסובבים אתכם ולהפוך לדחף כפייתי לשליטה. שחצנות, גאווה ויהירות מחלישים אתכם.


האתגר הקרמתי -להעצים את אישיותכם במקום להנות משליטה על אחרים. האריה זה להגשים את עצמכם, ללכת עם החזון שלכם, להשאיר חותם. לפתח יצירתיות. בעיקר אמון בעצמי ובחיים.


תחומי קריירה- משחק, תיאטרון, רקדן, דוגמן, מעצב אופנה, עבודה עם ילדים, שופט, מדריך נוער, מורה, פוליטיקאי, מטפל בפסיכודרמה, במשחק. מנתחי לב, ניהול , ארגון, צורפות, אירוח, עיצוב שיער, כל מה שהוא סטייל, ייצוגי וזוהר.


הטקסט מציין רק חלק קטן מהאישיות/ פרסונה, כדי להבין ולדייק צריך לפתוח מפה מעמיקה יותר.




113 views0 comments
bottom of page